E R A S M U S+
Instrukcja wypełniania wniosku na wyjazd w ramach programu Erasmus+ w USOSwebie
STUDIA
· 29.01-22.02.2019 r. - rejestracja na wyjazd w systemie USOSweb
· 23.02-12.03.2019 r. – rozpatrywanie wniosków i przyznawanie stypendiów
· 13-21.03.2019 r. – (planowana) rekrutacja uzupełniająca
· 22.03-3.04.2019 r. – rozpatrywanie wniosków i przyznawanie stypendiów
Wymagane dokumenty
· Zgłoszenie chęci wyjazdu w systemie USOSweb (instrukcja logowania dostępna na stronie www.wa.amu.edu.pl/erasmus+ > formularze, nr. 3 lub tutaj)
· Formularz kwalifikacyjny (www.wa.amu.edu.pl/erasmus+ > formularze, nr. 1) – złożyć u koordynatora wydziałowego
E R A S M U S+ (stawki stypendium)
Instrukcja wypełniania wniosku na wyjazd w ramach programu Erasmus+ w USOSwebie
STUDIA
· 27.01-24.02.2018 r. - rejestracja na wyjazd w systemie USOSweb
· 25.02-13.03.2018 r. – rozpatrywanie wniosków i przyznawanie stypendiów
· 14-31.03.2018 r. – (planowana) rekrutacja uzupełniająca
· 1.04-14.04.2018 r. – rozpatrywanie wniosków i przyznawanie stypendiów
Wymagane dokumenty
· Zgłoszenie chęci wyjazdu w systemie USOSweb (instrukcja logowania dostępna na stronie www.wa.amu.edu.pl/erasmus+ > formularze, nr. 3 lub tutaj)
· Formularz kwalifikacyjny (www.wa.amu.edu.pl/erasmus+ > formularze, nr. 1) – złożyć u koordynatora wydziałowego
E R A S M U S+ (stawki stypendium)
Instrukcja wypełniania wniosku na wyjazd w ramach programu Erasmus+ w USOSwebie
STUDIA
· 27.01-24.02.2017 r. - rejestracja na wyjazd w systemie USOSweb
· 25.02-13.03.2017 r. – rozpatrywanie wniosków i przyznawanie stypendiów
· 14-31.03.2017 r. – (planowana) rekrutacja uzupełniająca
· 1.04-14.04.2017 r. – rozpatrywanie wniosków i przyznawanie stypendiów
Wymagane dokumenty
· Zgłoszenie chęci wyjazdu w systemie USOSweb (instrukcja logowania dostępna na stronie www.wa.amu.edu.pl/erasmus+ > formularze, nr. 3 lub tutaj)
· Formularz kwalifikacyjny (www.wa.amu.edu.pl/erasmus+ > formularze, nr. 1) – złożyć u koordynatora wydziałowego
E R A S M U S+
Instrukcja wypełniania wniosku na wyjazd w ramach programu Erasmus+ w USOSwebie
STUDIA
· 2.02-25.02.2016 r. - rejestracja na wyjazd w systemie USOSweb
· 26.02-11.03.2016 r. – rozpatrywanie wniosków i przyznawanie stypendiów
· 12-31.03.2016 r. – (planowana) rekrutacja uzupełniająca
· 1.04-14.04.2016 r. – rozpatrywanie wniosków i przyznawanie stypendiów
Wymagane dokumenty
· Zgłoszenie chęci wyjazdu w systemie USOSweb (instrukcja logowania dostępna na stronie www.wa.amu.edu.pl/erasmus+ > formularze, nr. 3 lub tutaj)
· Formularz kwalifikacyjny (www.wa.amu.edu.pl/erasmus+ > formularze, nr. 1) – złożyć u koordynatora wydziałowego
E R A S M U S+ (ulotka informacyjna, stawki stypendium)
STUDIA
· 1-28.02.2015 r. - rejestracja na wyjazd w systemie USOSweb
· 1-16.03.2015 r. – rozpatrywanie wniosków i przyznawanie stypendiów
· 17-31.03.2015 r. – (planowana) rekrutacja uzupełniająca
· 1.04-14.04.2015 r. – rozpatrywanie wniosków i przyznawanie stypendiów
Wymagane dokumenty
· Zgłoszenie chęci wyjazdu w systemie USOSweb (instrukcja logowania dostępna na stronie www.wa.amu.edu.pl/erasmus+ > formularze, nr. 3 lub tutaj)
· Formularz kwalifikacyjny (www.wa.amu.edu.pl/erasmus+ > formularze, nr. 1) – złożyć u koordynatora wydziałowego
Instrukcja wypełniania wniosku na wyjazd w ramach programu Erasmus+ w USOSwebie
E R A S M U S+ (ulotka informacyjna, stawki stypendium)
STUDIA
· 4-28.02.2014 r. - rejestracja na wyjazd w systemie USOSweb
· 1-17.03.2014 r. – rozpatrywanie wniosków i przyznawanie stypendiów
· 18-31.03.2014 r. – (planowana) rekrutacja uzupełniająca
· 1.04-14.04.2014 r. – rozpatrywanie wniosków i przyznawanie stypendiów
Wymagane dokumenty
· Zgłoszenie chęci wyjazdu w systemie USOSweb (instrukcja logowania dostępna na stronie www.wa.amu.edu.pl/erasmus+
> formularze, nr. 3 lub u koordynatora wydziałowego)
· Formularz kwalifikacyjny (www.wa.amu.edu.pl/erasmus+ > formularze, nr. 1) – złożyć u koordynatora wydziałowego
LLP/Erasmus Wydział Anglistyki
Lista wolnych miejsc na rok akademicki 2013-2014
(stan aktualny na dzień 26.08.2013 r.)
Rekrutacja na rok akademicki 2013/14
STUDIA
· 1- 28.02.2013 r. - rejestracja na wyjazd w systemie USOSweb
· 1-14.03.2013 r. – rozpatrywanie wniosków i przyznawanie stypendiów
· 15-29.03.2013 r. – (planowana) rekrutacja uzupełniająca
· 30.03-8.04.2013 r. – rozpatrywanie wniosków i przyznawanie stypendiów
Wymagane dokumenty
· Zgłoszenie chęci wyjazdu w systemie USOSweb (instrukcja logowania dostępna na stronie www.wa.amu.edu.pl/erasmus+ > formularze, nr. 3 lub u koordynatora wydziałowego)
· Zaświadczenie z dziekanatu o średniej ze studiów (złożyć u koordynatora wydziałowego)
STAWKI STYPENDIUM ERASMUS STUDIA - 2012/2013
1.Norwegia, Islandia: 500EU
2.Dania, Finlandia, Francja, Irlandia,Szwajcaria, Szwecja, WB, Liechtenstein: 440 EU
3.Austria, Belgia, Cypr, Grecja, Hiszpania, Holandia, Luksemburg, Malta, Niemcy, Portugalia, Słowenia, Włochy: 400EU
4.Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Estonia, Litwa, Łotwa, Rumunia, Słowacja, Węgry, Turcja : 360EU
5.Wyjątek - Uniwersytet Viadrina Frankfurt/O Niemcy: 370EU
--------------------------------
REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA NA ROK AKADEMICKI 2012/2013
ERASMUS - STUDIA
- 14.03-25.03.2012 - REJESTRACJA NA WYJAZD W SYSTEMIE USOSWeb.
- Wymagane dokumenty studenci zanoszą do swoich Koordynatorów Instytutowych
- do dnia 26.03.2012
- 27.03-04.04.2012 - ROZPATRYWANIE WNIOSKÓW I OGŁOSZENIE WYNIKÓW.
REKRUTACJA NA ROK AKADEMICKI 2012/2013
ERASMUS - STUDIA
- 25.01-26.02.2012 - REJESTRACJA NA WYJAZD W SYSTEMIE USOSWeb.
- 27.02-09.03.2012 - ROZPATRYWANIE WNIOSKÓW I OGŁOSZENIE WYNIKÓW.
- REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA - PRAWDOPODOBNIE OD 12.03.2012r.
- ZGŁOSZENIE CHĘCI WYJAZDU W SYSTEMIE USOSWeb (instrukcja logowania).
- MAKSYMALNA LICZBA WYBIERANYCH UCZELNI: 3 (według preferencji).
- STUDENCI SKŁADAJĄ U KOORDYNATORA INSTYTUTOWEGO ZAŚWIADCZENIE Z DZIEKANATU O ŚREDNIEJ OCEN Z DOTYCHCZASOWEGO PRZEBIEGU STUDIÓW (do 24.02.2012r.).
- DOKTORANCI SĄ ZOBOWIĄZANI DO DOSTARCZENIA ZGODY PROMOTORA I KIEROWNIKA ZAKŁADU NA WYJAZD W RAMACH ERASMUSA (do Koordynatora Instytutowego).
- UWAGA!INSTYTUTY / KATEDRY MOGĄ USTALIĆ DODATKOWE WYMAGANIA DLA KANDYDATÓW (kontakt z Koordynatorem Instytutowym!!!).